.:: follow charmyiex ::.

Tuesday, March 20, 2012

Novel : Cik Bunga dan Encik Sombong




2 hari tak bawak lappy g keje, jadi membaca la keje pagi ke ptg. Tamat dah pembacaan novel ni. Terbaru dari Karya Seni. Masa ritu nak beli online dah, tp tingat yang bank digunakan utk online banking tu dah kong, x jadik la.


Sedikit sipnosis mengenai Intan yang terjerat n terjebak dgn pertunangan seterusnya perkahwinan dgn Encik Sombong bernama Harris. Sepanjang charm baca novel nih, charm bayangkan yg jadi Harris ni sejibik mcm Bront Palarae. Intan pulak charm bygkan mcm Nora Danish yg drama dia keje kedai bunga tu. Sebab Intan pun keje kedai bunga.


Dalam terjerat n terjebak tu, Harris berjaya mencairkan hati Intan yang kunun2 nya keras, xkan jatuh cinta bla bla bla. Tapi dalam mereka ingin memupuk rasa sayang, kasih, cinta, ada pulak pengacau dalam hubungan dorg. Pengacau yang amat2 menyampah, sampai korang rasa nak siram ngn minyak panas je. So apa ending kisah cinta Intan dan Harris, kene la baca sendirik.




4 comments:

Masz Sidek said...

macam best jak kak...
kmk blm beli gik novel tok...

charmyiex said...

beli..nang best...x rugi...

Aiskrim Cokolat said...

aloh,ingatkan ada bgtahu endingnye. hehe :) mcm best je novel ni :D

charmyiex said...

@Aiskrim Cokolat

mmg best..cepat2 g beli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...