.:: follow charmyiex ::.

Wednesday, March 07, 2012

Kelat-kelat Sayang



Kembali dengan novel. Pagi tadi dah tamatkan bacaan yang agak lama, iaitu 2mggu utk menghabiskan novel ni. Kenapa lama sangat? Sebab nyer, baca time nk tdo je. Tu pon nak tdokan Mia. 

Novel ni keluaran SR Production, under Siti Rosmizah, ala..penulis citer Andai Itu Takdirnya, yang buat charm nangis teresak2 baca buku pastu kene gelak dgn dahling. Mencik la!

Citer ni kisah Aizam n Salina. Kisah cinta dan benci, menyampah, meluat dr alam sekolah sampai la dewasa. Orang kata, jangan benci sangat sangat, nanti jatuh sayang pulak. Diselitkan jugak bagaimana CINTA PERTAMA itu begitu utuh. Cinta Pertama tidak semesti akan jadi Cinta Sejati kita. Bagaimana Salina taksub dgn cinta pertama sehingga melukakan hati yang mencintainya sepenuh jiwa dari sekolah lagi.

Nak tahu apa jadi? G cari kat kedai, x pun pinjam dari kengkawan. Oh yer, rupa nya buku ni charm dah beli, tp masih duk dalam plastik buku2 lagi. X perasan dah beli, tp elok je pegi pinjam org lain punyer. Hu hu..





2 comments:

Masz Sidek said...

kmk ada buku tok... tp lom sempat nak baca...

kmk selalu beli buku kat popular TJ ya...

charmyiex said...

hehe..best juak bah cita nya...baca2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...