.:: follow charmyiex ::.

Thursday, March 15, 2012

Kalam Khat

Aiman   : "Umi..umi...ustaz suruh beli KALAKAQ..."

Umi       : "Apa dia tu KALAKAQ?"

Aiman    : "Hurmm..pensel hok picit picit ada gotu ink empat segi.."

Umi        : "Hahhhhhhhh??? Nama mende tadi??"

Ijat         : " Pensel picit yg buat tulis jawi khat tu la umi..."

Umi        : "OOOO...ada jual ke? Sekali dgn ubat dia, bentuk segiempat mcm kita lurut dgn pisau jadi segiempat gtu?"

Aiman     : "Hoaa..ustaz suruh beli mi..."

Ecah       : "Ustazah kite pun suh beli..."

eh eh..dtg dari mana mek nih...hhuhuhu...

Umi       : "Yelah2..umi g cari nanti.."


3 hari kemudian....






Haaa..tu dia Kalam Khat. Charm beli kt SMO. Tingat masa sekolah dulu2. Masa tu xde mende alah ni. Kalo ada, sudah tentunya charm terer tulis khat. Nak melurut batang pensel jadik segiempat tu satu hal dah. Malas lah masa tu. Sekarang ni, pensel tekan2 utk tulis khat ada dah. Senang jek. Jeles..jeles ahh dgn budak2 sekolah sekarang!






2 comments:

Eliyana said...

assalam..

balas BW awak ye...btw, blog awak kemas, suka sgt

[ wanni ] said...

baru tahu yang sekarang dah ada pensel tekan2 utk khat~

dulu guna pensel biasa je~

Salam perkenalan dari wanni :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...