.:: follow charmyiex ::.

Tuesday, March 06, 2012

Mia nak tumbuh gigi dah!

Salam di petang Selasa. Eh eh, betul ke pengumuman SBPA tu PM nak wat 8 Mac? Betol ke? Ngeeee...x sabar!

Semalam charm cuti. ada hal cket nak kene buat. Kebetulan cuti, dahling pulak balik dr P.Perhentian, charm g amik la. Makan mlm tadi charm masak lemak kerang. Heheh..pernah x try wat? Sedap tau. Mula nyer kande pon pelik mende la bini aku masak lemak kerang. Tapi siyes, habis licin anak2 n kande makan. Siap sebelum bukak kulit kerang, leh g isap2 sedut air kuah lemak tu.. Srott..sroott...hihi. Apa yang penting, semua licin. I like!

Sambil tu, suap Mia makan nasi jugak. Masa pegang Mia suapkan dia air guna cawan yg ada moncong tu, tiba2 jek badan dia menggigil. Ehh..apa kene Mia nih? Pastu ada lagi. Buat lagi. Charm pon tgk nape eh eh..dia geget moncong cawan tu. Ishhh..x pernah dia gigit sampai gigil badan. Geram sangat ke, gatal sangat gusi tu?


Charm letak jari kat gusi bawah Mia, eh eh..ada dah gigi Mia. Tajam2 jek rasa nyer. Huhhuhu...mek kenit dah ada gigi rupanyer!


Gambar? InsyaAllah esok yer. Sebab hari ni tumpang lappy member. X bawak lappy ri ni. Cam berat jek nak pikul hari2. Adakah harus charm menukarkan laptop kepada IPAD? Ngehehe...tau kande mau kene tibai ngn ampaian nih..ada hati nak beli IPAD!! X PAYAH!! Hu hu hu..sayang..boleh lah pelissssssss...... (*__*)






6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mesti comelkan..

wah, minta manja2 t dptla tu..hihi.

Masz Sidek said...

bila dah nampak giginya kelak... mala jak nya tersengih2 tunjuk gigi... heheheh... mesti cute jak rupanya time ya... ;P

charmyiex said...

@nuyui a.k.a miss YUI


baby semua comel belaka..hihi..

xde makna nk manje2 mintak..huhuh..kene cari taktik lain..

charmyiex said...

@Masz Sidek

hehe..mia x bergigi pun dah gago tetak nunjuk gusik nya...hahaha..lucu jak senyum besar nampak gusik...

Yana Libra said...

wah..dah tumbuh gigi dah ye..camtu eh reaksi budak2 yang baru tumbuh gigi?

charmyiex said...

@Yana Libra

ye la kot..hi hu hi hu...pelik je kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...