.:: follow charmyiex ::.

Monday, August 23, 2010

~ manusia pelik pelik ~

Salam..
Selamat pagi..salam perpaduan dan salam 1 Malaysia ~
Huhu..jam pukul 6.05 pg..jap g nak mandi, solat n g keje...smp opis...zzzZZZzzzz kejaps...hehe...
Selamat berpuasa hari ke 13...tol ke?? Yelah kot...Alhamdulillah ~

Tajuk entree aku pg nih..manusia pelik pelik..kat naer aku jumpa?? Kat facebook la..mane lg...entah le..sejak2  dulu aku malas nk accept sape2 yg aku x kenal..kalo x baper nk kenal, aku nengok mutual frens dulu...so yg ni jadik la kesah nya...dak ni add aku as fren..so aku cek la mutual fren..adik kpd ex-bf aku..Addy...so aku accept je la..mungkin kwn2 adik dia kenal kot ngn aku..yelah..6thn berchenta ngn Addy (2001-2007) ..mungkin ada yg kenal...so kesah nya...aku accept je la..mlm td aku dah landing buat peta antarabangsa, dak ni chat la kt fb..dah nama pon aku pkai berukben...mende sentese on 36jam (weekend shj) , jd dia chat la..aku x jwb le smp ke pg ni...sesudah sahur, aku pon ngadap la balik menatang ni...

Aku jawab ler salam dak ni...
Dia pon chat..kata dia 'chat smlm, tp awk x jwb, ingatkan sombong..xmo kawan..bla bla bla'...

Then aku reply la...'x sombong, mlm td tertido' so x bersahut la chat dia tuh...aku taip lg 'kalo sy sombong pon, awk nk buat pe?? delete je la dr frenlist'

Pastu dia pon taip 'malas le nk chat ngn budak sombong mcm awak, muka je lawa, tp pangai sombong'

Eh..aku xde pon mintak atau announcekan suruh ko chat ngn aku...apa kes?? Sentap??!!

Then dia remove aku..haizzzzz..aku pelik la..ni budak x cukop umor mane lak?? Entah dah sunat ke belum dak ni..aku pe lagi..aku BLOCK rrr dak tu dr fb aku...x koser...huhuhuu...ada aku kesah??

Dia pon aku x kenal..tibe2 kata aku sombong...lg 1, aku lawa ek?? Huahahahhaa..tu la yg wat aku cam best..dia kata aku lawa (sengaja di boldkan utk perhatian)..dlm gambar je kot...haha..dulik rr..mcm2 le manusia pelik2...
Tp kan, dr situ dah nampak niat dan tujuan  budak2 mcm ni on fb kan..nk cari "budak yg blh mkn"..

Hmmm..sbb tu la ramai yg jd mangsa mende2 tenet neh..sptt nyer kita yg GUNAKAN tenet...tp nampak gaya..kita biarkan TENET YG MEMPERGUNAKAN kita..fikir-fkirkan la ek...lgpun aku x heran hilang seorang kawan yg menyusahkan dan menyakitkan hati...my world's better without this kind of psico..eh..jap..betol ke ejaan psico tu ek ??
Kalo salah..sila abaikan dan buat2 x nampak la yer...

Ok la..takat ni jek...jom mandi, solat n g keje..pastu zzzZZZzzz kat opis lak ~

Salam..muahz muahz (^__^)"





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...