.:: follow charmyiex ::.

Monday, August 02, 2010

♥ idup lagi aku...Alhamdulillah ♥

Yer..slmt hari Isnin...Alhamdulillah..idup lg ni...bernyawa lg nih...smlm dah maafkan semua orang sblm tdo..baik kan?? Ngeee....sape lg nk puji selain diri ku yg lemah ini...huuuuu...
Aku??
Mcm ni je..hari ni masih sebal..blur..n blank...mcm fill in the blank la gtuuu...hati ni masih..ntah la..xtau nk cakap cane tah..biar la..iskkk...aku x punya daya..x punya kuasa utk mengwal hati orang...perasaan hati orang lain..tp xpe la..terima je la..redahhh je la..aku nk buat cane lg kan..
Aku cuba untuk faham pun..x leh...tp dah boleh mula mengenali sesorg tu blh jd gunting dlm lipatan ke x...dlm bahse yg agak kias² iaitu..makan dalam...dlm bahse kaki kerusi nyer adalah talam byk muka...hmmm...susah ke nk jujur??
Tp mmg susah pon..jujur n lurus gitu...orang senang leh kenekan kita...tp nk kene kan org balik...sungguh aku bukan manusia nk balas2 mende mcm tu...tp bila org mintak maaf..aku cepat cair...pastu terkena lagi...yg tahu perangai aku yg 1 ni..Addy Ardyman...ex-boipren aku - selama- 6 tahun..masuk thn ni..genap 10 tahun kitaorg kenal...selamat ulang tahun perkenalan Addy...
Huuuu...besok aku kene outstesyen...x jauh pon...shah alam jek..hehe..smp Jumaat ni...blh la dpt cuti 2 ganti 2 hari..cukop la...hehe...
Ohh...satu lg..diumumkan bahawa opis aku da block facebook...tepat2 kul 1 baru dia release...so jgn heran la pasni kalo ramai xde kt opis..ngulorrr...bek ngadap depan PC..at least bos nampak ko ada kt opis...keje x siap pon, bos pon boleh sound baekkk punyer... tp kn, kat sini..punya la hebat keje sound mengesound tauw..sampai bos pon x tahan dah..bos pulak yg pegi buat surat mintak tukar secara senyap²...sampai gtu sekali kan...apa pun kat jabatan ni, byk kenangan manis, byk sgt pengajaran yg aku dpt..esp melibatkan perlbagai jenis manusia...i/Allah bila aku kt tmpt lain nnt, samada jawatan yg sama atau jawatan lain, hopefully aku blh coupe dgn suasana di sana dan di mana2 jua..
Ok la..nak aerobik nih...adios ~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...