.:: follow charmyiex ::.

Tuesday, August 17, 2010

:: kesilapanku keegoanmu ::







Kesilapan Ku, Keegoan Mu

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku
Menbuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi

Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyatakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dalam hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yang bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini

Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku seperti dahulu

Di dalam rindu ku menangis
Di dalam kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita
Yang memisahkan kita

Di dalam sedu ku berseru
Yang terukir di dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu
Untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu




Selamat malam seme..hehe..pagi kot..mata xleh tdo la..ntah le..xper la..mlm ni tetiba lagi nak layan lagu ni..saje jek..sejak akhir-akhir ni, byk mende yg kene fikir..nak elak dari berfikir pon, mende tu datang gak..entah le..aku dah cukup jujur meluahkan isi hati...tp mungkin ada pihak yg tidak meluahkan yg sebenarnya..lalu semua di tuding ke arah aku..biar la..aku pon xtau nk kata apa lagi..sangat serabut..solat dan doa untuk hentikan seme ni..tp kenapa wajah dia jugak masih muncul...malah ikatan semakin kuat..mmg ini kah takdir nya?? Perjalanan hidup x siapa menduga...andai ini takdirnya..aku terima..berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi semua ini..kesabaran dan ketenangan dalam menghitung hari-hari yg mendatang...aku x menyalahkan apa2 atau sesiapa..ujian dan dugaan Allah datang untuk menguji tahap kepercayaan, kesungguhan, kesabaran, keegoan dan segala ke____an yg ada di muka bumi neh...ngeee (^__^)"
Apa pun, aku menten gtu je la..mood?? cam biasa la..tonggang terbalik..itu la dugaan...hehe..mcm baru kenal idup jek ko nih cik charm...ngehehehe...yelah kot baru kenal hidup...yeke?? hoaa ler...x caye?? sy buda bru belajar...buduh2 lagi...x reti itu ini..sangat bebal bab2 pasaan neh...itu la saya..tp sy paling suka baca 1 mende..1 kuiz yg besh sesangat..x ingat apa dah nama kuiz tu..but related with personality..almost 98% correct..ni haaa aku nyer result.. ini la saye...bg yg da lama kenal saye...cewahh..peraaasaaaannn sungguh!! x malu..wek wek wek !!!!



Bountiful Basket of Fruit


You are very loved.
Everyone finds you a welcoming, warm person.
They look to you for advice and comfort, and someone to just have a good time with. 
Your personality is seen as cliche and average, but in truth, you have talents and skills and ideas that no one has thought of before. 
You are someone with style. 
You are good with colors, and you know how to color people's worlds and minds to your way. 
You think new relationships are a coloring book, to fill them in with fulfilling conversations and meetings. 
You may seem nice and perfect and beautiful, you have a policy of "forgive but never forget". 
You always remember your enemies if you have any, and you know where to steer.
Sometimes, when you're completely lost, you are dependent on friends for help. 
You hope they'll be there for you, but sometimes you fear that they won't be. 
That is something you are afraid of. 
You are ready to give, but you are also ready to accept.
To many, it seems like you change your personality just for different people, but in fact, you are the one thing that's not changing. 
Other people grow on you, and grow fond of you, not the other way around. You are always yourself, and you are definite.




Yang paling betul betul betul betul sangat adalah 'forgive but never forget'!!
Ok cukup..masa utk landing...zzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZ....adios ~

p/s saya takut gelap..x suke gelap..kecuali ada teman...nguuuuu...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...