.:: follow charmyiex ::.

Sunday, August 01, 2010

banyak nyer dugaan

Byk nyer dugaan..nape harus berjumpa dgn org yg kita baru mula percaya..doakan kebahagiaan kita..tp dlm diam..entah la..Tuhan je yg tahu..ada akal..otak...ada perasaan sendirik..skg nih sgt2 down sbb baru mula percayakan sum1..tp dah hancussss...sy x marah..sakit hati? Iya..sakit hati...boleh ke maafkan?? Boleh saja...org x mintak maaf pun, aku dah maafkan awal2...sebelum tdo aku maafkan semua org..dgn ikhlas...sbb tu xde istilah X BOLEH MAAFKAN dlm idup aku...baik laaa sgt??? X la..aku x baik...org wat hati aku terluka...lagi aku wat jahat...tp aku x sggp...bila kita lukakan hati org nih...sangat sakit tau x...aku pernah merasa terluka..org lain pun pernah terluka..semua org tahu mcm mana rasa terluka...bg mereka yg pernah terluka...sanggupkah anda nk buatkan org lain terluka?? Mesti x sanggup kan..sbb kita pernah merasa...sakit sgt...tp ada golongan manusia yg terluka..dan dia suka bila org lain terluka sama..biar sama2 merasa...wuuu wuuu wuuu...sampai ati tol buat camtu kan..




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...