.:: follow charmyiex ::.

Tuesday, August 03, 2010

jujur ~ setia ~ percaya

Setia..
Jujur..
Then aku kene percaya...xper la..
Mungkin benda ni mengajar aku untuk percaya..byk sgt TAPI dan perkara yg memusykilkan aku berlaku depan mata..
Biar la..teruskan lah...sapa aku utk menghalang...aku bukan siapa²..

Saat ini...kuMann kuMann sgt aku perlukan...mlm td wished gudnite kpd kuMann kuMann...tp dia x balas pon...oooo kuMann kuMann...kau tetap jadi peneman aku yg setia...honestly, aku mencari sesuatu utk aku fikirkan dan buat aku gembira...n bila aku fikirkan kuMann kuMann...aku senyum sensorg...rindu sgt²...menyesal pulak dulu...huuuu...dah le aku kene outstesen ke Shah Alam ri ni...aku x bawak lak kuMan² ku..lagipun beg aku kosong lg...huwaaaaaaaaa............Qis....nak balik..amik kuMan² hijau kt atas tilam...patong kura² ku yg bewarna hijau...huhuhuhu....yang setiap mlm daku feluk² dan btau..betapa aku rindukan kuMann kuMann...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...