.:: follow charmyiex ::.

Thursday, August 19, 2010

Luahan Hati

Saya baru selesai meluahkan hati di koTak PiNK..ngehehehe..lega cket...tp ari ni kene flu...nape la antibodi menurun neh..mana dpt virus..dr sape nyer virus pon x tahu la..tp ok gak..sbb efek idung dan pernafasan jer..x efek kt kepala...Alhamdulillah..biasa kalo selesema kepala sakit, mata panas ..berair...so far selesema kali ni. hidung je yg sok sek sok sek...tehehehe...jadi kepala boleh pkai lg neh sbb tgh buat minit mesyuarat isnin lepas...wahhh..dah 3 hari neh...minit baru nk taip..waduh waduh...mcm2 mende yg dtg kan...ari ni, setelah beberapa sessi yg melibatkan emosi...aku jd cam tanah liat...bosan..penyek la mcm mana sekalipun..tetap gtu...kot xde pasaan..wehh...ada lg pasaan..cuma pasaan yg x excited je...bosan..malas nk amik tau..lantak ler..gtu je la..dan rentetan peristiwa itu jugak...disebabkan kebosanan dan kemuakan yg melampau..sy off kan FB wat sementara waktu..sehingga la sy rasa nk ektip lik...x lama rasa nya..tgk la nnt...

Ikutkan hari ni g temankan En Din Mesin...staff yg jaga mesin2 kt opis..pangkat bapak2 aku neh...dia nak beli notebook utk anak dia..dia mintak tolong aku tgk2 kan n cari utk anak dia..ok jer..no probs..

Sabtu ni pulak, aku n the PInKY cLub ada kelas make-up....wahhh..can't wait laaa...apa ingat freee?? Bayar tau noks...tu pon setelah Datin Rose ejaskan harga..dpt le best price...wuuuu..serunuk nya...pasni xtau bila lg aku leh juin ektibiti cenggini ngn dorang...huuu..next week jugak plan nk jumpa memi Hazel...Puan KD...ada le projek kitaorg nnt...ala2 mak datin gtu...ishh..malu nokss! Muahahahah!!

Ok la..nak sambung meminitkan minit mesyuarat neh..nnt bos aku pusing biji mata, geleng paler tgk x siap2 ag minit neh...ciau..adios..wslm~


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...