.:: follow charmyiex ::.

Wednesday, April 18, 2012

X dpt nasik kukus!

Pagi tadi kuar beli bekpes. Hajat di hati nk makan nasi kukus kat Shell bandar Machang tu, sebelum jambatan. Sampai2, nasi kukus nyer siap dah, tp ayam berempah x siap lg. Wohooo...xkan nk tggu dia goreng plak. Lagi la lama. Nampaknyer x dpt le mkn nasi kukus pagi ni. Yang penting kuah kari yg pedas tu charm nak.

Ehh..mengidam ker? Dulu masa peknen masuk 4 bln, gua belasah makan kari hari hari. Hari hari makan kari. Maklum baru baik dr morning & evening + x tentu masa sickness. Hihu hihu..

X lah, tekak pahit je, telan amilase pon perit je rasa tekak. Tau apa itu amilase? Hehehe, belek buku Sains Ting. 1 yer. Hihik.. Pagi td bangun sejuk giler, mengigil2. Badan panas. Mata pon berair sebab panas. Hu hu..

Alih2 charm g beli kt area tangki air tu, nasi n ayam pedas. Tapi x pedas pon. Ceh! Agaknyer tgh hari ni ada la nasi kukus tu. Tapi xmo la mkn nasik lg, sbb dah makan pagi td. Hurmmm..besok la pulak yer. Takut kempunan.






3 comments:

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam .. salam kenal ... saya dah follow blog awak .. sudilah kira nyer follow blog saya ...tq.

CikPuan Azizah said...

peh nasi kukus mmg marveles la!

zizie said...

2 hari lepas baru pekena nasi kukus... yuummmmmm~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...