.:: follow charmyiex ::.

Sunday, April 29, 2012

Ikan Bakar Tok Bali

Lama kan x mentahkedarah ikan bakar. Banyak hari suh dahling beli ikan, nak bakar kat rumah. last2..jom kita makan ikan bakar. Habis 100 mlm tu, amekkow nak sgt mkn ikan bakar. Tapi puas hati!!! Nak kontek number tokey kedai, leh contact charm ek. Kedai kat Tok Bali je. Nak ikan Pak Aji-Aji. Tapi dah habis. Nyesal x kontek order dulu. Hu hu..xper, dpt ikan merah besau, ok dah.

Malam Khamis lepas dpt la mentahkedarah ikan bakar. Layan habis bayek punyer! Dah kenyang, hajat nak singgah Pasar Malam Tok Bali. Tapi baru je masuk keter, hujan turun dengan lebat nyer. Cancel singgah pasar malam. Terus g Esso isi minyak. Anak2 masuk keter dah tdo kekenyangan. Mia pon lena sambil nyot nyot. Balik rumah je lah.



yer..saye dah kenyang!!

sy kenyang dah...skg tgh tggu mak saya yg sedang menatahkedarah lak!



Suka sangat la muka pas kenyang. Lapar td nak menunggu makanan sampai kemain ligat x duk diam. Malam tu lena dengan kenyang ikan, udang, sotong bakar dihadam dlm perot. Alhamdulillah...


Jumaat malam nyer, dahling gerak ke Johor dengan geng2 BESTRAC utk ke Pulau Karimun. Pagi Sabtu dorg dah masuk Karimun. InsyaAllah esok dahling balik. Semoga selamat sampai dahling.


Hohoho!! Hari ni charm puasa. Puasa wajib ganti. Heheh..yelah tahun lepas kene puasa dalam nifas lagi. So banyak le kene gantinyer. Caiyok! Caiyok! Kene habiskan jugak puasa ganti neh. Masuk bln 5 dah esok lusa. Bulan 6, pastu bulan 7. Nak puasa lak, raya lak. Hihu hihu, raya tahun nak raya kat mane ek dahling?







2 comments:

CikPuan Azizah said...

sedapnya..nyum nyum..

jijah pon xganti puasa lagi..kuikuikui

Nieysha said...

Bole sy nk no contact?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...