.:: follow charmyiex ::.

Thursday, April 12, 2012

Pagi2 dah berpadat2..

Pagi pagi minyak dah kelip2. Haisshh! Dah le lambat nih. Kelip kelip minyak, gua tawakal terus drive dr Semerak ke Pasir Puteh. Hajat nak isi petrol kt Esso P.Puteh. 

Alahai...ramai nyer nak isi minyak pagi nih. Korang x isi semalam ke hah? Gua memang x g mane semalam, duk rumah je, keter duk bwh garaj je, mmg x pasan minyak dah lip lap lip lap. Xkan korang pon sama beb?? Barisan smp ke jalan raya nih. Gua mmg kat tgh jalan nih. Ahhh..xleh jadik nih. Korner cket, terus pecut ke  Caltex yg dekat ngn simpang Padang Pak Amat tu. Dari Esso tu, adalah dlm 7km jugak nk ke situ. Huhu..sempat ke x nih? Yang penting jgn bagi kete mampus tgh jalan. Naya naya!

Sampai jek..eh eh..ramai nyer!! Tapi x seramai kt Esso td. Boleh nak nk kene tggu 4-5min. Eh bukan...10 minit kene tggu. Alahai, xde beza pon dgn kene tggu kt Esso td. Tapi at least kt Caltex ada budak pump yg isi minyak. X yah nk kuar kete.

Hurmm..sampai pejabat, terus g kantin. Sebab wader yg bertugas, ada hal kene wat, so kene makan cepat2. Nak makan hape nyer??!! Nasik pon dah habis. Hurmmm,..melopong x tau nak mkn pe. Nak g cari nasik kat luar, xleh dah, sebab xleh tggl bilik neh. Hurmm..menyesal jugak x singgah mana2 beli bekpes pagi td.

Conclusion nyer, gua penat ya amat!!!




3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..cian..

Masz Sidek said...

hehehe... kepaknya ktk... apa dipolah ktk marek???

charmyiex said...

cuti mcm x cuti jak..byk keja rumah nk di polah..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...