.:: follow charmyiex ::.

Monday, February 27, 2012

Biasa nyer jarum yang berpusing kan?

Malam semalam dahling dah balik dr Kedah & Penang. Jeruk2 semua tu penuh la dlm peti. Tapi charm x baper sgt. Sehari sepotong jeruk tu pon ok la nk habiskan satu peti. Hari ni bw cket kt bilik operator nih.

Oh yer, dahling belikan charm jam. Hehe, tq dahling. Dari kecik lg charm memang pkai jam analog tu, alaaa, yg jarum n nombor la. X pernah pkai yg digital, yg kuat nombor seketul2 tu. Baru2 ni je dahling belikan yg digital kaler putih. Sporty gak. 

Tapi jam baru nih, unik sket. Charm pon pening nk kene tgk bebetol pukul baper, minit baper. Sebab nyer, jam neh, jarum nyer duk statik je, x gerak2. Yang berputar n bergerak nyer number jam n minit tu. Hihi. Pelik kan. Unik jek. Org lain nk tgk waktu pun, kene duk termenung kt jam ni dulu baru leh paham. Hihi. Amik dah pic, x baper nk jelas. 





Tu kat bulat tecik tu je tmpt tgk nombor2 nyer. Kene tgk bebetol tau.






p/s Jom bekpes. Lapar nih.





4 comments:

Mr. Doctor said...

Ahaha.. Uniknya jam tu.. Msti mhal kan.. Btw, MD dh tinggal komen dekat entry segmen kat bwh ni knapa nama awak xda dlm list..

Ekin Tembam :) said...

Salam. Hai, ekin ad tag sesuatu.

http://duniaekin.blogspot.com/2012/02/segmen-limited-review-by-nabila.html

Jom tengok :)

charmyiex said...

huhu..dahling x btau baper harga..xtau mahal ke murah..

ok en MD..charm dh baca komen nape xde nama dlm list..huhu..terlupa la kot nk paste kan link tu..

charmyiex said...

@Ekin Tembam :)

ok ekin tombam..jap ag charm g jenguk okeyh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...