.:: follow charmyiex ::.

Wednesday, May 30, 2012

Apa yang uolss wajib beli??

Hari ni charm masih gigih berpuasa ganti. Alhamdulillah. Dah 11 hari ganti puasa. Ada lagi baki dalam 9hari. InsyaAllah charm akan buat lebih, in case la puasa ganti hado kureng sana sini kan. 

Hurmm..x lama lg nak puasa. Bazaar Ramadhan mesti ada kat mana2 kan. Biasa nyer, uolss akan beli apa? Atau pun, asal ke Bazaar Ramadhan, wajib beli ....... ???

Charm pulak x kira la ke Bazar Ramadhan ke, Pasar Malam ke, Pasar Tani ke, Pasar Pagi ke, charm wajib beli mende ni...

Jeng...


Jeng....


Jeng.....









Charm wajib beli APAM BALIK!!!

Kenapa?? 

Sebab charm suka. Heheh. Mesti akan beli apam balik. Kalo x, mesti teringat2 bila smp kat umah.

Uolss pulak?? Mende yang korang wajib beli??





5 comments:

Puan Fifiey said...

satay...

Yana Libra said...

emm...biasa beli kuih2 je kot..

bazar mahal..huhu~~

Masz Sidek said...

abc ngan roti john.... :)
kuih sampan juak... suka rasa manis gula apong nya...

YanaHime said...

hhu! nampak best...Yana suka beli air amra asam boi...ketagih!

charmyiex said...

masz...kt ctok xda abc..mun balit swk 2-3hari nk raya, hari2 mek beli abc...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...