.:: follow charmyiex ::.

Friday, May 06, 2011

7 HARI MENCINTAIKU !





Yeayy!!!
Minggu lepas dah dapat buku nih. Trimas kak Farah!! Walopun aku x sempat nk g Pesta Buku kat PWTC tu, aku pesan kat kak Farah tulung belikan, dan tulun dapatkan otograph sekali!! Dan semalam dah khatam!!

Beshhhhhh!!!

Dan jalan cerita nyer mmg beshh jugep. Baca ler!! Pasti x nyesal. Seperti biasa, part meleleh air mata memang wajib dlm karya Siti Rosmizah. Ni karya ke 4 beliau, dan perjalanan cerita semakin matang dan banyak bermain dengan pelbagai emosi. Meluat ada..menyampah ada..geram..sakit hati..kelakar pon ada..tp geram sangat2 dengan watak Mia tuh..huhu..molot xde insurans..ada jek mende yang di jawab nyer...ego n degil!! Tapi Khuzairy pulak, alahai..best nyer kalo dapat LELAKI ITU..hak hak.. Apa pun, dalam byk2 novel, novel yang buat aku meleleh air mata duk kat kaunter tu tetap novel Andai Itu Takdirnya, karya sulung Siti Rosmizah. Uhuk uhuk uhuk...keje sambil menangis2 haku. Aku citer la kat encek dahling pasal novel Andai Itu Takdirnya. Dengan ego nyer beliau berkata "bagi la abg baca, kompem xkan nanes.." oo yeah??? heheheheh..kiter tengok nanti sape yang bercucuran air mata...tengok hindustan pon buleh meleleh air mata..hak hak hak..poyo..muka ganaz, hati munge! I love u la dahling!!!



3 comments:

charlyzediana said...

kembang montot kak ct kalo bace komen ko ni charm..hekhekhekk..

charmyiex said...

miahahaa..ko suruh je dia baca..hik hik...ramai ler yg minat novel dia..yg pasti aku nk suh dahling aku baca Anadai Itu Takdirnya dulu..sampai ler aku nengok dahling aku nanes..berkobar2 aku wat entree dahling aku nanes baca novel..hua hua hua

niniey said...

Andai itu takdirnya memang best sis..
try bace novel2 melur jelita pulak. confirm sis suka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...