.:: follow charmyiex ::.

Thursday, May 19, 2011

Dengan Rasminya!!!

Assalamualaikum wbt. Salam sejahtera, salam perpaduan dan salam 1 Malaysia!!

Dengan rasminya saya memulakan tugas di tempat baru. Dan dengan rasminya saya memulakan tugas sebagai isteri dan ibu dalam masa yang sama. Yelah kan, sebelum ni ulang alik Putrajaya  - Kelantan, kejap² jek. Jadi feel kawen sebenar tu x rasa lagi. Cian x? Tapi syukur Alhamdulillah, dapat dah balik duk dekat dengan kande dahling terchenta. Nak² sebelum bersalin ni, banyak kali gak koling² JPA tuh tanya kekosongan di area pantai timur. Tapi memang risau la sebab buat nya aku terbesalin masih x dapat tukar lagi, xleh nk bayangkan cane duk sensorang, dengan baby lagi. Fuhh!! Kalo dah itu suratan takdirnya, aku redha. Aku anggap semua ni rezeki anak². Kadang² kita tahu apa yang terbaik untuk kita, tapi memikirkan banyak lagi perkara yang memeerlukan, kita abaikan kepentingan kita. Tapi kan, bila Allah dah tentukan sesuatu itu nak jadi, kun fayakun, tetap akan jadi. Tapi itu semua untuk kebaikan. Ada la hikmah Allah nak bagi sesuatu yang kita rasa x baper nak best, tp nikmatnya lebih hebat selepas itu. Wahhh!! Bermadah ek?? X laa..ai bukan seorang yang reti bahse bunga². Jahanamkan bahse buleh. Nguhuhuhu!! Ehs, x jugak, kan ke bahasa mencerminkan bangsa. Bahasa jiwa bangsa. Alohhh...patriotik japz sejak² dah x juin koir neh.

Hari ni hari kedua aku di sini. Khamis balik kul 3.30pm you!!! Besok cuti, lusa cuti. Ahad saya keje. Ngeheeheh. Gitu la rutin keje aku di sini. Hurmm, lagi 1, kat sini blogspot pon kene blocked tauw. Uhuk uhuk..jadi maknanyer aku kene bawak berukben aku la hari². Yang best nyer, full coverage MAXIS BERUKBEN ku di sini. Jangan marah!!! Hebat gak!! Kalo putrajaya....hareeemmm!!!!

Pesanan penaja kepada warga JPNIN, selamat berjuang di JPNIN. Kalo otstesen ke Kelantan / Terengganu, koling² la ai yek. Rindu la jugep ngn korang² semua. Yelah, pestaim aku keje, keje situ la..mana lagi aku dapat kengkawan² kalo x dari JPNIN neh.

Ok la, takat ni dulu yek. Jap ag aku boring², aku wat ler entree lagi. Hehehhe. Sebab nyer keje hakiki aku dorang x kaurkan pape arahan lg. So, rilek² online la dulu. Hehehe. Adios ~



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...