.:: follow charmyiex ::.

Wednesday, March 17, 2010

Flavour of Life ~ dedicated to kuMann kuMann ~



Ptg tadi aku on YM & Facebook...selama ni mmg aku x tahu n x perasan...rupa nyer dia begitu bencikan aku...kenapa aku x tahu..sampai dia remove aku dari frenlist facebook dia..


Kenapa?
Aku melukai nya ke??
Selama ni aku dah bagi pelbagai hints..even secara terang2 pun aku bagi signal yg aku mmg suka kan dia...tp dia buat apa??
Nothing...sampaikan 1 tahap aku rasa malu sangat..sbb mereka2 yg tahu mende ni, tahu bahawa aku yg suka dia...n try bg hints n signal utk being close to him..
But then, dia still blocking himself...dia set kan barrier utk aku mengenali diri nya...
Man, awak tahu x apa yg saya rasa setiap kali saya keluar bersama awak??
Saya rasa saya minah gedik yg terhegeh2 kat awak..sedangkan awak cuma layan saya sbb saya kawan kepada kawan 1 opis awak, Iera..
Setiap hari aku fikir pasal ni dulu...sampai 1 tahap..aku decide..watpe aku yg terhegeh2 nak kat lelaki..desperate sgt..so aku decide...sape yg nak aku...bebetol nak aku...dia akan mintak izin dgn mak ayah aku directly...tanpa aku suruh...saya perempuan...kalo saya nak awak sangat2 pon, tp awak x nak saya, watpe? Baik saya kecewa awal drpd kecewa setelah harapan saya pada awak tggi menggunung Man...


Ditakdirkan saya bertemu kembali sum1..dia bukan pilihan saya langsung...dan saya pun bukan pilihan dia...tp aku x tahu cane blh jadi..tanpa pengetahuan aku, beliau call parent aku n direct bagitau, nak mintak izin kawan dgn aku...fuuhhhhh!!
Aku mmg terkejut..sbb aku pernah wish mcm tu..tp aku wish Man yg buat mcm tu..itu satu masa dulu..sblm aku kenal beliau...dan dgn tenang, saya menerima Mohd Nasir dalam hidup saya, dan saya terpaksa lepaskan awak pergi Mann...tanpa sepatah kata..kerna antara kita..tiada sepatah kata juga yg mengikat jiwa kita...kenapa saya perlukan kata2?
Kerana saya seorg PEREMPUAN...yg memerlukan kepastian mengenai isi hati awak...saya telah bentangkan isi hati saya pada awak sebelum ini...dan saya menunggu jawapan dari awak...kerna dalam masa yg sama, terlalu byk pilihan yg datang...tapi yg saya pasti, hati saya, minda saya, hanya fikirkan awak masa tu...tp hari ke hari saya sentiasa menilai kembali tindakan saya...keresahan hati saya..minda saya yg seolah2 hanya ada awak...dan akhirnya, saya berjaya mengawal semula hati saya, minda saya n perasaan saya...saya kembali pada realiti dan kenyataan hidup..
Biar la pahit mcm mana pun kenyataan, sekurang2 nyer saya tidak terbuai oleh angan2 yg tidak pasti bersama awak...
Saya akui..awak pernah wujud dlm hati saya sehingga saya terbuai...tp saya seorg perempuan yg perlukan kepastian, bukan sekadar angan2 indah..saya undur diri dari hidup awak..maafkan saya Mann kerna x mampu berterus terang..kerna sebelum ini pun, terlalu sedikit kata2 antara saya dan awak..
Saya ingat tarikh lahir awak..saya hantar ucapan selamat...awak x balas..x per..rupa nyer awak mmg benci saya....mungkin ini salah saya...walau apa pun, saya tetap punyai kenangan terindah bersama awak...

kuMann kuMann ~





Lyrics | Utada Hikaru lyrics - Flavor Of Life (English Version) lyrics

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...