.:: follow charmyiex ::.

Monday, April 02, 2012

Segmen : "SEGMEN NASZ : JOM BLOGWALKING"



Salam semua..

Segmen ke2 utk hari ni dari en [MOHD NASER.COM]

Hampir nak sama cam nama dahling charm..hihu..

Okeysh, meh citer pasal blog charm. Blog charm seperti blog anda2 semua, merupakan personal, but not too personal. Sekada berkongsi hobi memasak, membaca novel, pot pet pot pet..citer pasal anak2 dan kehidupan harian yang adakalanya dirasakan menarik utk dikongsi bersama. Yang x sesuwai utk dikongsi tu, agak2 la ye kan, xkan nk tulis kat sini jugak.

Lagi satu, dulu blog charm xde sape nak baca. Jadi masa tu, ayat tonggak tonggek macam longkang, bila marah merapu meraban x hengat, bila merepek bukan2 pon, x baper nk kisah, sbb bukan ada org baca. Tapi bila dah ada follower, kita akan semakin bijak utk menggunakan ayat2 yg 'bersih' dan 'suci' kerana pembaca kita (eh..ada ke yg baca blog aku neh?) terdiri dari pelbagai peringkat umur boleh memahami apa yg ingin charm sampaikan. Eleh..tapi kekadang tu terlepas jugak ayat2 pedas berapi2 kan. Hehehehe..

Lagi satu, charm bukan jenis yg g blog org len, baca entree cket, then follow, pastu tepek komen,  

'i dah follow u, u follow i pulak yer'

Harap maaf, statement itu cuma digunapakai apabila menyertai segmen2, dan melawat ke blog2 yang join segmen yg sama. Charm biasanya akan singgah dan menyatakan charm :

'dr segmen yg sama, selamat berkenalan'


Tapi bila dah beratus link utk BW tu, charm akan singgah mana terdaya jer, tu pon setakat bc entree dan terus follow, x sempat dah nak komen2. Sebab charm lebih suka belek2 dashboard, tgk update2 terbaru dr rakan2 blogger yang charm follow. InsyaAllah, charm akan jenguk dan komen bila perlu.

Aiseh, panjang plak story charm. So apa lg, jom join sekalik! Klik banner kat atas tu yer...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...