.:: follow charmyiex ::.

Wednesday, April 25, 2012

Budak baru nak sihat..

Selamat hari Rabu. Gaji kan??!! Hahh!! Apa lagi, g bayo segala hutang2 yang tertangguh tu. X lupa dgn bil2 yg berlambak tu yer. Gtu je la pusingan duit gaji kita kan. Nak idop. Gaji naik dah kan? Pelarasan dapat?? Kitaorg kat sini x dapat. Bukan salah silap admin yer, silap pada yg ngeluar gaji nun di KB haaaa. Sengal ntah dgn tiba2 gua dapat Elaun Sara Hidup. Sepanjang kerja mmg x pernah dapat. Ni satu hal lg aku nak kene simpan duit nak byr balik. Ciss!

Hari ni jugak nak tamatkan number celcom postpaid yang charm pakai selama ni. Dahling suh pkai number baru. Ekceli number lama jugak, tapi register ritu ikut no plat keter kitaorg. Pakai yang tu je la. So kengkawan2 semua, nanti charm sms number baru yer!

Okeyh! Lupakan pasal gaji. Hurmm, nak tanya la. Korang pernah x perasan muka anak kita berubah? Semalam charm baru perasan muka Mia lain cket lepas baik dr demam. Jadi makin comel la kot. Tapi yg pasti xde muka charm. Tang pipi tembam tu je kot ikut charm. Pastu tang hidung yg mancung. Wahahahaha! Yang lain serupa dahling. Hek hek hek...

Haaaa..Mia pon dah pandai merangkak. Pelik tol. Berdiri dulu, berjalan sorong kerusi dalam rumah. Ni baru nak pandai merangkak. Duduk pon x pandai lg. X stabil. Tergelek2 bila duduk. Hik hik..

Sekarang duk dlm sit keter, xmo duk diam2. Haishhh!!!




tgk..tgk.. x reti duk diam dah..