.:: follow charmyiex ::.

Thursday, August 25, 2011

yeah!! kembali bersiaran!!

Salam Ramadhan yang diberkati..dan semoga amalan² kita pon diberkati oleh Allah <--- ayat kene positif cket..walopun sepanjang puasa nih betapa besar dugaan Allah bg pada aku...redah je...semoga aku temui hihmahnya..insyaAllah..

Okies, topik kembali bersiaran. Selalunya kembali besiaran sebab berukben x bayar ag. Tapi kali nih kembali bersiaran sebab laptop aku kene format. For the first time tau sejak aku guna dr 2008 ag. Sejak beli, ni la baru 1st time format. Anakanda main game online, virus terjah masuk, terus k.o laptop aku. Mulanya nk suh kekanda abang long format bila balik kuching raya ni. Tapi ada beberapa pekara yg membuatkan encek asben tergesa² utk format laptop nih, maka diformat la ia. Hihi. Kan skg ada pentingnya internet.

Tapi yg buat aku pening cket nih, org tu bubuh Vista kt laptop aku nih. Tau la laptop aku ni zaman Vista dulu, tp masa tu aku tetap pilih XP yo! So aku harap dia bubuh XP jugak kt laptop aku nih. Sbb nih pestaim kene format dowh!! Agak fenin walopun cantek. Xpe la. Skg ada poblem kt bluetooth nyer. Xleh nk bluetooth pic dr hp aku nih.  Mashaaalah.. Nak bubuh pic Mia. Ngehehehe..never mind la. Aku publish entree ni duluan ya dong!! Pasnih nk ejaz lik bluetooth. Adios~




3 comments:

aryzler said...

Tuan dia dah 2nd hand dah ... nak terus jadik follower ke nih ??

charmyiex said...

kalo sudi silakan..blog kusung jek..blm sedia nk havoc2 blog yg generate income mcm blogger2 tegar yg lain..hehehe

Anonymous said...

talked about the majority of people reimburse their financial loans on time and while not outcomes
A leading debt aid organization should expect the sheer numbers of people checking out these for the purpose of support around pay day loan obligations to help you 2 bottle this particular. credit card debt charitable organisation says approximately purchased this cash advance, increased benefit fiscal loans at the moment. That charitable organisation shows 36 months past the numerous customers with them had been insignificant.
pożyczki prywatne
kredytybezbiku.biz.pl
pożyczka 5000
szybkapozyczkaonline.com.pl
kredyty bez bik

http://pozyczki-prwatne.org.pl
http://pozyczkanadowod24.net.pl
http://kredytybezbik24.net.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...