.:: follow charmyiex ::.

Friday, January 22, 2010

Hati? Hati Siapa??

Malam ni aku tiba2 nak citer pasal hati pulak..xtau nape..tp cukup la pasal hati...
Korg percaya pada kata hati? Suara hati? Gerak rasa hati?
Aku percaya..tp aku x tau nak wat pape...hahaha..itu nama nyer x reti gunakan anugerah Allah..
Hati kita mampu merasa suatu yg sgt halus...itu bila kita telah buka kan hati kita dgn menerima dan memahami suatu perkara...
Pendek kata..anda akan dpt merasa apa yg di rasakan oleh org yg paling dekat di hati anda..
Agak2 sekarang ni...siapa yg paling dekat di hati anda??
Ibu?
Ayah?
Bestfriend?
Boyfriend / Girlfriend anda?
Suami / Isteri anda?
Soulmate?


X kira siapa pun yg dekat di hati kiter..kita hanya boleh merasa..kiter x kan tahu yg sebenar nyer..kita akan berkira2..membuat andaian sendiri...
Tapi still kita x tahu hati sebenar nyer..
Kita pun x tahu adakah dia sudi berkongsi soal hati nya dgn kita??
Bila dia x bersedia...di situ sudah terbina nya tembok..yg di kenali communication barrier...
Bila saja mendalah bernama Communication Barrier ini terjadi...maka info dan segala situasi menjadi kaku dan very2 weird...sehingga kiter mati kutu, siput, anai2..dan segala jenis alam..


Pernah mengalami nyer??
Saya pernah mengalami nyer...wit sum1..
Dan saya tidak berjaya...kerana sy tahu xde makna nk paksa seseorg yg sudah set up dat barrier utk share sumting wit me..
Biar la dia dgn dunia dia...kerana jika seseorg ingin memasuki dunia nya..akan berkorban banyak...jd biar kan dia keluar jd dunia dia itu..dan menerima dunia sebenar yg dia kene tempuhi..


Ini adalah posting utk dia..i do care for u..kerna awak pernah berada di hati sy..satu ketika itu..




Wahhhh..cukup bermadah....aku sedang melayan Bila Cinta Bertasbih...so sweet ~


al~kesah by:      


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...