.:: follow charmyiex ::.

Saturday, December 05, 2009

SPAGHETTI NOON @ t e r a t a k SYZ

Jumaat telah tiba..pagi td hujan lebat n lama..aku lak jd takot nk turun..sbb menatang alah ni ha..kang jd parut mcm yg dorg cakap tu...dh 7.40 camtu reda cket ujan..aku gerak la..huhu..smp2 opis, dorg mamam nasi lemak kak Ayu bawak...wahh..aku pon rasa la sesudu dua...pastu terus siapkan laporan aduan utk ISO kat Kuantan next week..ngam2 kol 10 lebeh tu, siap..n terus bg kat En. Z...pastu wat keje cket...kol 12.30 gerak g umah SYZ kat p9...Naik keter kak ayu..aku, nora, kak sal, kak chik n wani...nak mkn spaghetti wani masak...yeyeh~

Wahhhh..sampai je umah wani, mmg umah nk tggu pengantin baru je...bak kata LY..byk rete dia kat umah tu..sesedap mulot aku je kata dia cuci kaki pas tawen nnt..hik hik hik..ampun LY...

G tgk katil kawen, cadar n comforter kawen, TV lcd kawen, petiais kawen, dan semua2 brg bg org kawen...wawawawawa...best nyer...pastu siap2 utk mkn..bwh ni pic aku sajer nk amik td wat bahan blog...hihihi..layanz...


siapkan mangkuk


mangkuk ikea lg..jgn marah..hehehe

spaghetti di mangkuk aku..hihihi..nyum nyum~


cawan dan pinggan ikea..sajer jek amik...



yeah..makan time..ittekimas!



kuah spaghetti tgh rotate..hihi

mangkuk aku lagi...yuhuu~

lauk kenduri tambahan..mana ko cekau ni wani???
********************
Mekasih wani jamu kami mamam spaghetti...aku nk rasa nora wat lak nnt..hehe..cedap..kalo ada byk lg. konpem aku tambah lg..hihihi...Sambil2 mkn, kak chik citer pasaltetamu yg dtg umah dia..huhu, mcm2 pangai org kn..tp x sangke gak ada yg x malu kat umah org...tuan umah lak yg segan..tp tol gak kak Sal cakap, kita wajib layan tetamu smp 3 hari je..sbb tetamu tu kn pembawa rahmat dan rezeki, layan baik..tp 3 hari je, pastu, lantak dorg rr..
Pas kenyang makan..lepaking di atas kapet..gulek2 tgk pic n edit2 pic...tgk pic saper tuuuuu nora???? wahhh...aku pon terCUCI mata sekali tgk mamat Z nyer pic...sengal nora...ekekekke...pastu aku terlena jap..hehehe...FYI, aku kalo dah nantok, kat mane2 aku leh lelap..5 min pon cukop rr..td pon aku rasa cam ada mimpi je..tp x ingat mimpi per..hek hek...dlm bas td pon aku leh lelap smp hp terlepas dr tgn...malu siot dlm bas..tp muka menten ayu je la...huhuhu
Ptg td aku pas kuar dr opis, aku singgah alamanda japz..nak g beli gel gamat, wat sapu kt lebam2 gatal2 neh..mlm ni dah pakai byk kali gak..Alhamdulillah..cepat kering lebam2 tu n air gatal pun kurang,..rasa miang 1 badan pun x sgt..

gamat gel beli td..
*******************
Malam ni tgk anugerah skrin...hehe...aku suker sgt2 baju CT masa final song td..perghh..kalo wat baju nikah tu besh gak...santek2..n CT menari dgn GEDIK nyer td...i like...aku nk bukak i thread, ada 1 peristiwa berlaku td pas balik dr spaghetti noon...hati terusik rr sket..x byk...ye ke?? Hihihihi~







1 comments:

anOra Abd rahMan said...

tebayekkk..!!! 2 thumbs up..!! >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...