.:: follow charmyiex ::.

Sunday, November 29, 2009

Hari Yang Gatal2...Garu2...dan Penat2...serta Letih2..

Huwaaaa...bgn pagi2 td aku dah menggaru 1 badan...merah2...xtau menatang pe yg geget kat badan aku...tp satu badan neh..merah gatal2..jd keje aku menggaru...plus mlm td pon aku tergaru2 dlm tdo...tau2 tang gatal tu dah merah n luka...eiiiiiii...geram nyer....aku kuar kan tilam dan bantal2 aku...aku sembur seme dgn fabreeze...n cuci cadar...x puas ati lg...aku kuarkan seme mende2 dlm bilik..aku sapu n mop lantai bilik...x puas ati lg..aku mop ruang tamu...x puas ati lg...aku cuci dapur lak...belek2 punyer belek...aku tercium bau busuk..huwaaaaa...air kat belakang peti busssssuuuuukkkkkkkkkkk...
aku setel lak peti...pastu aku setel kn mende2 bawah sinki...aku angkat kutak2 bwh tu...huwaaaaaaaaaaaa...byk nyer semut...aku sembur dgn ridsect...mampos seme...kuar lak lipas n cicak...isskk...rasa nk nanes je..
Sambil menggaru2 badan ni, aku bersihkan dapur...warrggghhhh...x tahan ni...garu2 smp luka n pedih baru aku puas ati...tp bila mandi tuuuu...huwawawawawa....pedih 1 badan..sob sob...



Huhuhuhu...balik umah..sambung lik cuci dapur..aiseh..x leh jadi neh..barang2 terabur kat dapur, xtau mane nk letak dah..tmpt pinggan tu, dak umah yg kuar tu dah colek..aku dah pesan nk beli..tp dia bawak gak kuar...kureng ahh saaam betol kn...jd aku beli je la sendiri..dgn tergaru2 nyer aku ke kajang..pusing2 kat area Taman Sepakat Indah, jumpe kedai jual brg2 kitchen...dpt jugep rm47..tu pon pas tawar dr harga rm48....aku dah gatal2 neh, xde mood nak tawar...belasah je la...47 pon 47 la..balik umah2, kemas n cuci seme pinggan yg terkena semburan ridsect td...pastu susun, then mop lantai lg...inilah hasil nyer dapur ku...ahaks..walopun gatal2...hati ku puas...



tempat pinggan ku..bertambah 'harta'ku di sini...next one is Mesin Basuh..



Malam ni pulak akak umah ku ajak menge'teh' kat mamak towong..aku g je la...layan teh tarik...tau2 sampai je, ahkak borak dgn member dia..lebey kurang dlm 10min camtu rrr..jd aku pon oder teh tarik 1..n mula bosan sensorg..amboi ahkak neh...ajak mengeteh..dah tu layanzzz member dia lak...jd aku pun memulakan acara rutin bila tahap buwing mula meningkat dgn pantas nyer...aku kuarkan hp..dan snap..snap..snap...muka ku senirik...ini hasil nyer muker kecuhmellan aku di mlm ini...



satu

dua




tiga



empat
Sampai je kat umah, gayut dgn mak n btau gatal2 kat badan neh...tau2 bil dah MAX..n kene barred...so aku wat on9 payment...baru je nk kol celcom centre n btau ref. number..rhb on9 tu lak under mentenen..aiseh...hangen..hangen..hangen....
KuMann KuMann dah balik..miss him soooooo muchhhhhhhh~ tp kaki dia saket...sbb terjun dr pokok...huhuhu...cian nyer dia..sleep well dear..seb bek dia x baca aku nyer blog neh..naya haku~ hik hik hik...
Huhuhu..masa utk tinton..sok nk g klinik gomen lak kat presint9 tu..nak masuk lambat opis..hehehe...amik time slip je..wokeh...nitez~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...